Nástroje podpory MSP v ČR a vybrané zemi EU (Slovensko) – Bc. Andrea Uherčíková
Bc. Andrea Uherčíková
Bakalářská práce
Nástroje podpory MSP v ČR a vybrané zemi EU (Slovensko)
Support instruments for small and medium enterprises in Czech Republic and selected EU country (Slovakia)
Abstract:
The goal of my bachelor thesis, „Supporting instruments for small and medium enterprises in Czech Republic and Slovakia“, is to analyse selected supporting instruments in both countries in year 2009. The work contains a comparison of definition and legislation, provides important support providers and analyzes selected programming tools in the Czech Republic and Slovakia. The conclusion of this work …víceAbstract:
Predmetom mojej bakalárskej práce „Nástroje podpory malého stredného podnikania v Českej republike a na Slovensku“ je analýza vybraných nástrojov podpory malého a stredného podnikania v oboch krajinách za rok 2009. Práca obsahuje porovnanie definície a legislatívy, uvádza dôležitých poskytovateľov podpory a analyzuje vybrané programové nástroje v Českej Republike a na Slovensku. V závere práce je zhodnotený …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 5. 2011
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/dxxuk/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 6. 2011
- Vedoucí: Ing. Vilém Pařil, Ph.D.
- Oponent: Ing. Viktorie Klímová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Regionální rozvoj a správa
Práce na příbuzné téma
-
Social media as a part of PR for small and medium businesses: how to survive and succeed
Anna Isakova -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprise
Dmytro Husiev -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises (SME).
Darya Ussatova -
Competitiveness of small and medium sized enterprises in China
Xie Xie -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium enterprises (SME)
Maksudhon Hamidov -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Jan Syrinek -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Tomáš Cimburek -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Ondřej Hanulík