Analýza možností komplexní péče o předškolní děti s poruchou pozornosti spojenou s hyperaktivitou – Bc. Radomíra Viková
Bc. Radomíra Viková
Master's thesis
Analýza možností komplexní péče o předškolní děti s poruchou pozornosti spojenou s hyperaktivitou
The analysis of possibilities comprehensive care about pre-school children with attention deficit hyperactivity disorder
Abstract:
Empirická část diplomové práce analyzuje možnosti komplexní péče o předškolní děti se syndromem ADHD (hyperaktivita s poruchou pozornosti), způsoby přístupu k těmto dětem jak ze strany pedagogických pracovníků, tak ze strany rodiny a všech institucí, které se na výchově podílejí. Cílem diplomové práce je zjistit orientaci učitelek mateřských škol v oblasti problematiky syndromu ADHD v závislosti na …moreAbstract:
Empirical part of dissertation analyses possibilities of comprehensive care for children in preschool age with syndrome ADHD (Attention Deficit Hyperactivity Disorders), ways of accession to these children from the side of pedagogical staff members and also from the side of family and all institutions which take a share in education. The aim of dissertation is to find out the orientation of teachers …moreKeywords
ADHD – Porucha pozornosti spojená s hyperaktivitou hyperaktivita impulzivita klinickýpsycholog logoped mateřská škola neurolog Pedagogicko-psychologická poradna pozornost předškolní dítě psychologické vyšetření výchova ADHD syndrome hyperactivity impulsivity clinical psychologist logopaedist kindergarten neurologist Pedagogical – psychological clinic attention pre-school child psychological examination education
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 7. 2009
Identifier:
https://is.muni.cz/th/x0qah/
Thesis defence
- Date of defence: 4. 9. 2009
- Supervisor: PhDr. Dana Brožová, Ph.D.
- Reader: prof. PhDr. Marie Vítková, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VIKOVÁ, Radomíra. \textit{Analýza možností komplexní péče o předškolní děti s poruchou pozornosti spojenou s hyperaktivitou}. Online. Master's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Education. 2009. Available from: https://theses.cz/id/r7rmz2/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / field:
Special Education / Special Education for Teachers
Theses on a related topic
-
Informovanost rodičů dětí s ADHD o dané poruše
Martina Šuráňová -
Porucha ADHD u žáků středních škol
Nikola Hájková -
Jedinec s poruchou pozornosti spojenou s hyperaktivitou
Silvie Hyková -
Cílená pohybová intervence pro dítě předškolního věku s poruchou pozornosti spojenou s hyperaktivitou
Lucie HAMERNÍKOVÁ -
Vzdělávání žáků s poruchou pozornosti spojenou s hyperaktivitou
Ivana Tesařová -
Práce lektorů s dětmi s ADHD ve volnočasových aktivitách
Marie Buriánková -
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
Michaela LABUDOVÁ -
Činnost speciálních pedagogů v PPP a jejich pohled na diagnostický proces
Šárka Juřenová