Vizuální styl a propagace produktu / služby / akce – Šimon Kořán
Šimon Kořán
Bachelor's thesis
Vizuální styl a propagace produktu / služby / akce
Visual Style and Promotion of a Product / Service / Event
Anotácia:
Cílem mé bakalářské práce je důkladně se zaměřit na proces vytváření vizuálních stylů spo- lečností v odvětví designu, polygrafie, distribuce a výroby papíru. Společnosti jsem vybíral z odvětví. Na základě těchto poznatků jsem vytvořil nový vizuální styl pro firmu Papermint ve Zlíně, který odráží současné trendy v grafickém a digitálním designu, ale zároveň, který dokáže konkurovat světovým společnostem …viacAbstract:
The aim of my bachelor thesis is to focus on the process of creating visual styles of compa- nies in the field of design, printing, distribution, and production of paper. Based on this knowledge, I created a new visual style for Papermint in Zlín, which reflects current trends in graphics and digital design, but also that can compete with global companies in the in- dustry. Among other things, I have …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2019
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Kořán, Šimon. Vizuální styl a propagace produktu / služby / akce. Zlín, 2019. bakalářská práce (BcA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / odbor:
Visual Arts / Multimedia and Design - Digital Design
Práce na příbuzné téma
-
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová -
Corporate Identity konkrétní společnosti
Soňa Smejkalová -
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
Michaela LABUDOVÁ -
Corporate identity design nově vzniklé značky na trhu
Kateřina Hrubá -
Brand & Corporate Identity pro značku High & Focused
Alfred Czital -
Corporate Identity
Šárka Bucharová -
Corporate identity design pro grafickou platformu Graphico
Jakub Kněžínek -
Corporate identity, vizuální komunikace a jejich vliv na management firmy
Jiří Kyncl