Pohled generace "Z" na společenskou odpovědnost firem v oblasti fast fashion – Hana Zálohová
Hana Zálohová
Bakalářská práce
Pohled generace "Z" na společenskou odpovědnost firem v oblasti fast fashion
The view of generation Z on corporate social resposibility in the field of fast fashion
Anotace:
Zálohová, H. Pohled generace Z na společenskou odpovědnost firem v oblasti fast fashion. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2022. Bakalářská práce se věnuje pohledu představitelů generace Z na společenskou odpovědnost firem v oblasti fast fashion. Cílem práce je vytvořit návrh doporučených CSR aktivit pro firmy podnikající v oblasti fast fashion. Tato doporučení budou navržena na …víceAbstract:
Zálohová, H. The view of generation Z on corporate social responsibility in the field of fast fashion. Bachelor thesis. Brno: Mendel University, 2022. The bachelor thesis deals with the view of representatives of the generation Z on the social responsibility of companies in the field of fast fashion. The aim of the work is to create a proposal of recommended CSR activities for companies conducting …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 6. 2022
- Vedoucí: doc. Ing. Helena Chládková, Ph.D.
- Oponent: Andrea Hrdličková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor / specializace:
Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický / Manažerské techniky
Práce na příbuzné téma
-
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
Adéla Šlajchová -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Darina Khomenko -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
Iuliia Vasilenko -
Modern Corporate Social Responsibility
Nazerke Kalniyazova -
Péče o zaměstnance jako součást Corporate Social Responsibility na příkladu organizace Škoda Auto, a. s.
Lenka Ječná -
Corporate social responsibility and business competitiveness
Dijana Drinčić