Konkurenceschopnost cateringových společností v České republice – Bc. Lucie Bartoňková
Bc. Lucie Bartoňková
Diplomová práce
Konkurenceschopnost cateringových společností v České republice
Competitiveness catering companies in Czech Republic
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena v první části na objasnění pojmů důležitých k mé práci, jako je konkurenceschopnost, cateringová společnost, bar, marketing. V druhé části mé práce jsem se zaměřila na analýzu českého trhu s barovým cateringem. Začala jsem představením pěti vybraných společností z tohoto oboru. Sledovala jsem postavení těchto firem, abych zjistila jejich konkurenceschopnost. A to především …víceAbstract:
Thesis is focus of explaining a few concepts like competitivenes, catering companies, bar, marketing. In another part of my Diploma Thesis i was focusing on analysis of czech bar market..I started with introducing of 5 choosen companies from this bar market.I was following situation of these companies to find out their competitiveness. Mainly i focused of marketing competitiveness also competitveness …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2014
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/6344/vsh_m/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2014
- Vedoucí: Ing. Blanka Zimáková
- Oponent: PhDr. Jan Máče, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BARTOŇKOVÁ, Lucie. \textit{Konkurenceschopnost cateringových společností v České republice}. Online. Diplomová práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/r83v38/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management hotelnictví a lázeňství
Práce na příbuzné téma
-
Competitiveness of marketing agencies lead by non-Czech managers on the Czech market
Maria Kurynova -
Vliv marketingu na konkurenceschopnost podniku
Jan Řízek -
Využití marketingu pro zvýšení konkurenceschopnosti firmy
Veronika Mamulová -
Využití marketingu pro zvýšení konkurenceschopnosti firmy
David Nossek -
Využití marketingu pro zvýšení konkurenceschopnosti firmy
Barbora Fialová -
Internetový marketing a jeho vliv na konkurenceschopnost podniku
Lenka Petráčková -
Využití marketingu pro zvýšení konkurenceschopnosti firmy
Jana Matulová -
Konkurence v oblasti poskytování stravovacích služeb
Hana Táborská