Andrea JURDIČOVÁ
Diplomová práce
Aktivizující výukové strategie
Active Learning Strategy
Anotace:
Tématem této diplomové práce jsou aktivizující výukové strategie, zejména ty, které lze využívat na 1. stupni základní školy. Smyslem diplomové práce je detailněji se seznámit s aktivizujícími výukovými strategiemi uplatnitelnými na prvním stupni základní školy, tedy taktéž s aktivizujícími výukovými metodami a organizačními formami, které by podnítily žáky k vlastní učební činnosti, byly by motivující …víceAbstract:
Active Learning Strategies are the topic of the thesis, especially the strategies which are used in primary education. The focus of the thesis was to get acquainted with active learning strategies in depth. Further active learning methods and organization forms are dealt with. These methods could instigate primary school pupils to become responsible for their own learning as well as motivate them to …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 4. 2015
Zveřejnit od: 3. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Alena Seberová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
JURDIČOVÁ, Andrea. Aktivizující výukové strategie. Ostrava, 2015. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 3.4.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 3. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Aktivizující výukové strategie v primárním vzdělávání
Nikola KUBNÁ -
Aktivizující výukové strategie v primárním vzdělávání
Denisa MARKOVÁ -
Výukové strategie podporující kompetence k učení
Ivona Sedláčková -
Využití metod badatelsky orientované vyuky a vyuky STEM (science - technology - engineering - mathematics) při práci s nadanymi žáky ve věku 8 až 12 let.
Jakub IVANIČ -
Metody a organizační formy výuky rozvíjející komunikativní dovednosti žáků 2. stupně základních škol v Olomouckém kraji
Zuzana CALÁBKOVÁ -
Vybrané metody a formy výuky matematiky používané v základních školách
Tereza Lišková -
Metody a organizační formy výuky rozvíjející komunikační dovednosti žáků 2. stupně ZŠ
Eva DRDOVÁ -
Organizační formy vyučování ve výuce anglického jazyka na druhém stupni základních škol
Andrea DOUDOVÁ