Lucie Hokrová

Master's thesis

Formy komerčních komunikací v televizi a jejich uplatnění

Forms of commercial communications on television and their use
Abstract:
Cílem této diplomové práce je analýza jednotlivých forem komerčních komunikací v televizi. Mezi tyto formy patří reklamní spot, sponzoring, teleshopping, teletext, injektáž a product placement. Práce je rozdělena do pěti kapitol. Teoretickými východisky této práce jsou první a druhá kapitola. Pojednávají o marketingu, marketingovém a komunikačním mixu, marketingových a komerčních komunikacích. Třetí …more
Abstract:
The aim of this diploma thesis is to analyze every form of commercial communications on television. These forms are commercial, sponsoring, teleshopping, teletext,television grouting and product placement. The thesis has five chapters. The first and second chapters are theoretical bases of this thesis. These chapters contains information about marketing, marketing and communication mix, marketing and …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 10. 2011

Thesis defence

  • Date of defence: 16. 1. 2013
  • Supervisor: Milan Postler
  • Reader: Ondřej Novák

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/34146

Vysoká škola ekonomická v Praze

Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod