Firemní komunikace na sociálních sítích – Bc. Tereza Rybářová
Bc. Tereza Rybářová
Diplomová práce
Firemní komunikace na sociálních sítích
The Corporate Communication on the Social Networks
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na komunikaci v rámci tématu firemní komunikace na sociálních sítích. Cílem práce je zjistit, jestli mohou firmy komunikovat na základě teoretických podkladů skrze sociální sítě a zda všechny společnosti dodržují přístupy komunikace nabízející teorií. Proto byly vybrány dva firemní facebookové profily a následně vyhledávány reálné příklady komunikace. Poté dochází k vyhodnocení …víceAbstract:
The final thesis is focused on communication, especially on the corporate communication on the social networks. The aim is to determine whether companies can communicate on the theoretical basis through the social networks and if all companies follow the approaches of communication offering by the theories. Therefore, there are selected two corporate Facebook profiles and then the searched real examples …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Tomáš Kincl, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Globální podnikání a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Firemní komunikace v hotelnictví
Zuzana Zátopková -
Elektronická komunikace: Jak naučit studenty základy firemní e-mailové komunikace
Kamila Selby -
Návrh optimalizace interní komunikace ve vybrané společnosti
Patočka Patočka -
Critical Factors for the Successful Introduction of Internal Communication Portals in the Retail Sector
Stefanie Eckart -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová -
Definition of Common Terms Used in Social Media Platforms
Natálie Odleváková -
Kartografie a sociální media: potenciál, trendy, výstupy.
Jiří Hladík -
Social CRM a nástroje Social CRM
JieOu Huang
Název
Vložil
Vloženo
Práva