Elektronický obchod jako zdroj nového zákaznického portfolia – Lucie Franclová
Lucie Franclová
Bakalářská práce
Elektronický obchod jako zdroj nového zákaznického portfolia
E-Commerce as a Source of New Customer Portfolio
Anotace:
Cílem bakalářské práce je analyzovat přínosy implementace elektronického obchodu ve vazbě na nové zákaznické segmenty. V teoretické části bude charakterizováno elektronické obchodování, specifika tvorby marketingového mixu pro on-line obchod. V analytické části práce budou na reálné případové studii představeny možnosti práce s novým zákaznickým portfoliem prostřednictvím dostupných elektronických …víceAbstract:
The goal of this bachelor thesis is to analyse benefits of implementing an e-commerce in relation to new customer segments. In the theoretical part there will be described e-commerce, specifics of creation of a marketing mix for an on-line commerce. In the analytical part, possibilities of working with a new customer portfolio though available electronic channels will be described on a real case study …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2018
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/dy9k5/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2018
- Vedoucí: Ing. Lukáš Trčka, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Václav Bureš
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie StingAkademie Sting
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Organizace a řízení malých a středních podniků
Práce na příbuzné téma
-
Elektronický obchod jako zdroj nového zákaznického portfolia
Petr Štefáček -
E-commerce v Nikaragui: spotřebitelské chování u on-line nakupování elektronických zařízení.
Anastasiya Oshchepkova -
Systémy E-commerce a jejich bezpečnost.
Malika Zakrina -
Vliv e-commerce na rozvoj MSP se specifikací na obchodní modely
David Vyšín -
Elektronický obchod B2C v České republice
Lucie Bystrianská -
Elektronický obchod jako zdroj nového zákaznického portfolia
Petr Štefáček -
Vliv e-commerce na distribuci zboží
Jiří Routner -
Elektronický obchod jako zdroj nového zákaznického portfolia
Michal Rez