Elektronický obchod jako zdroj nového zákaznického portfolia – Lucie Franclová
Lucie Franclová
Bachelor's thesis
Elektronický obchod jako zdroj nového zákaznického portfolia
E-Commerce as a Source of New Customer Portfolio
Abstract:
Cílem bakalářské práce je analyzovat přínosy implementace elektronického obchodu ve vazbě na nové zákaznické segmenty. V teoretické části bude charakterizováno elektronické obchodování, specifika tvorby marketingového mixu pro on-line obchod. V analytické části práce budou na reálné případové studii představeny možnosti práce s novým zákaznickým portfoliem prostřednictvím dostupných elektronických …moreAbstract:
The goal of this bachelor thesis is to analyse benefits of implementing an e-commerce in relation to new customer segments. In the theoretical part there will be described e-commerce, specifics of creation of a marketing mix for an on-line commerce. In the analytical part, possibilities of working with a new customer portfolio though available electronic channels will be described on a real case study …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 4. 2018
Identifier:
https://is.sting.cz/th/dy9k5/
Thesis defence
- Date of defence: 29. 5. 2018
- Supervisor: Ing. Lukáš Trčka, Ph.D.
- Reader: Mgr. Václav Bureš
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie StingSting academy
Bachelor programme / field:
Economy and Management / Organization and management of small and medium-sized enterprises
Theses on a related topic
-
Elektronický obchod jako zdroj nového zákaznického portfolia
Petr Štefáček -
E-commerce v Nikaragui: spotřebitelské chování u on-line nakupování elektronických zařízení.
Anastasiya Oshchepkova -
Systémy E-commerce a jejich bezpečnost.
Malika Zakrina -
Vliv e-commerce na rozvoj MSP se specifikací na obchodní modely
David Vyšín -
Elektronický obchod B2C v České republice
Lucie Bystrianská -
Elektronický obchod jako zdroj nového zákaznického portfolia
Petr Štefáček -
Vliv e-commerce na distribuci zboží
Jiří Routner -
Elektronický obchod jako zdroj nového zákaznického portfolia
Michal Rez