Možnosti vstupu zahraničních firem na čínský realitní trh a návazné sektory – Ivana Švecová
Ivana Švecová
Master's thesis
Možnosti vstupu zahraničních firem na čínský realitní trh a návazné sektory
Entry Options of Foreign Companies into the Chinese Real Estate Market and Related Sectors
Abstract:
Diplomová práce se zabývá možnostmi vstupu evropských SME společností na čínský sanitární trh. V práci jsou stanoveny čtyři hlavní cíle, kterými jsou: 1. Představit možnosti vstupu zahraničních firem na čínský trh. 2. Shrnout vývoj čínského realitního trhu. 3. Porovnat vybrané zahraniční společnosti na čínském trhu sanitární techniky. 4. Zhodnotit, zda by byl vstup na čínský sanitární trh pro evropské …moreAbstract:
This thesis deals with the entry options of European SME companies into the Chinese sanitary market. The paper identifies four main objectives, which are: 1. Introduce the entry options of foreign companies into the Chinese market. 2. Summarize the development of China's real estate market. 3. Compare selected foreign companies in the Chinese sanitary ware market. 4. Evaluate whether the entry of a …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 9. 2013
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/45226
Thesis defence
- Date of defence: 1. 6. 2015
- Supervisor: Zuzana Stuchlíková
- Reader: Pavel Žamberský
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/45226
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Social media as a part of PR for small and medium businesses: how to survive and succeed
Anna Isakova -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprise
Dmytro Husiev -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises (SME).
Darya Ussatova -
Competitiveness of small and medium sized enterprises in China
Xie Xie -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium enterprises (SME)
Maksudhon Hamidov -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Jan Syrinek -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Tomáš Cimburek -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Ondřej Hanulík