Tereza Pánková

Bakalářská práce

Vliv značky na kupní chování spotřebitele

The influence of brand image on purchase behavior
Anotace:
Cílem bakalářské práce je zjistit kupní chování spotřebitelů piva značky Pilsner Urquell na českém trhu. První část práce teoreticky pojednává o podstatě marketingu, marketingovém mixu a kupním chování spotřebitelů. Dále jsou definovány faktory působící na kupní rozhodovací proces spotřebitele. Poslední dílčí část je zaměřena na vnímání značky a její identitu, hodnotu, prvky a positioning. V praktické …více
Abstract:
The aim of this bachelor’s thesis is to examine consumer buying behaviour of Pilsner Urquell beer on the Czech market. The first part is a theoretical discussion of the core elements of marketing, marketing mix, and consumer buying behaviour. The factors influencing the decision-making process of consumers are then defined. The final part focuses on perceptions of the brand and its identity, value …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 3. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Lucie Vokáčová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta
 
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses r9apcu r9apcu/2
24. 3. 2020
Složky
Soubory
Mach, J.
24. 3. 2020
  • Co je jinak přidání souboru

    Soubor nebo složku lze nahrát pomocí tlačítka Přidat.
  • Co je jinak další operace se soubory

    Podrobnosti lze zjistit označením příslušného řádku.
  • Co je jinak pohled pro experty

    Pro častou práci je možné zvolit režim Více možností.
  • Co je nové vyhledávání souborů

    Vyhledávaný výraz můžete zadat přímo do adresního řádku.
  • Co je nové rychlý přístup k souborům

    Pomocí funkce Nedávné je možné se rychle vrátit k právě prohlíženým souborům. Oblíbené soubory je také možné označit Hvězdičkou.
  • Co se chystá

    Připravujeme další vylepšení pro mobilní zařízení.