Vliv značky na kupní chování spotřebitele – Tereza Pánková
Tereza Pánková
Bakalářská práce
Vliv značky na kupní chování spotřebitele
The influence of brand image on purchase behavior
Anotace:
Cílem bakalářské práce je zjistit kupní chování spotřebitelů piva značky Pilsner Urquell na českém trhu. První část práce teoreticky pojednává o podstatě marketingu, marketingovém mixu a kupním chování spotřebitelů. Dále jsou definovány faktory působící na kupní rozhodovací proces spotřebitele. Poslední dílčí část je zaměřena na vnímání značky a její identitu, hodnotu, prvky a positioning. V praktické …víceAbstract:
The aim of this bachelor’s thesis is to examine consumer buying behaviour of Pilsner Urquell beer on the Czech market. The first part is a theoretical discussion of the core elements of marketing, marketing mix, and consumer buying behaviour. The factors influencing the decision-making process of consumers are then defined. The final part focuses on perceptions of the brand and its identity, value …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 3. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Lucie Vokáčová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Influence of competitive environment on business strategy and operation
Pascal Nweze -
Real-Time Data Integration in CRM: An analysis of its impact on Global Business Performance and Competitive Environment in the Brewery Industry
Ebitimi Anthony Akene -
Competitive intelligence v Ruské federaci na příkladu analýzy konkurenčního prostředí banky Sberbank
Andrei Kachanov -
Corporate Social Responsibility - Competitive Advantage for Companies Operating in an International Environment
Karolína Dolejšová -
Marketing communications management of a confectionery company in the context of the Covid-19 pandemic
Anna Klimenko -
Management a marketing sportovní události
Jan Veselý -
Marketing a management divadel
Klára Kubíčková -
Vedení a řízení nákupu ve firmě Vodafone Czech Republic a. s.
Pavel Dvouletý
Název
Vložil
Vloženo
Práva