Marketingová komunikace včetně projektové studie – Pavlína Červenková
Pavlína Červenková
Bakalářská práce
Marketingová komunikace včetně projektové studie
Marketing communication including project study
Anotace:
Tato bakalářská práce je věnována marketingové komunikaci společnosti Parfumerie Douglas s.r.o. První část se zaměřuje na teoretickou stránku marketingové komunikace. Autorka nejprve popisuje teorii marketingového mixu, podrobněji pak komunikační mix. V rámci projektové studie je nejprve představena zkoumaná společnost. Následně je analyzováno vnější a vnitřní prostředí firmy a nástroje marketingové …víceAbstract:
This bachelor thesis is dedicated to marketing communication of Parfumerie Douglas s.r.o. The first part focuses on the theoretical side of marketing communication. The author first describes the theory of marketing mix, in more detail the communication mix. As part of the project study, the researched company is first introduced. Subsequently, the external and internal environment of the company and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2020
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/gbbcg/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2020
- Vedoucí: doc. Ing. Josef Palán, CSc.
- Oponent: Ing. Denis Drexler, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISVysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová