Marketingová podpora prodeje výrobků firmy Gala – Bc. Iveta Vičarová
Bc. Iveta Vičarová
Master's thesis
Marketingová podpora prodeje výrobků firmy Gala
Marketing support of selling of products for GALA company
Abstract:
Práce je tematicky rozdělena do dvou částí. V první části se autor zabývá teorií, druhá část je věnována praktickému zaměření a tvorbě marketingové podpory prodeje. Cílem je stanovit aplikovatelná východiska pro vypracování plánu na podporu prodeje.Abstract:
The work is thematically divided into two parts. In the first part the author deals with the theory, the second part is devoted to practical work and the focus of marketing support of selling. The aim is to establish the applicable basis for developing a plan to support sales.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2012
Identifier:
https://is.sting.cz/th/rdaww/
Thesis defence
- Date of defence: 21. 5. 2012
- Supervisor: Ing. Pavel Ogoun
- Reader: doc. Ing. Josef Dobřický, CSc.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie StingSting academy
Master programme / field:
Economy and Management / Business Economy and Management
Theses on a related topic
-
SWOT analýza vybrané organizace
Lucie Franková -
Assessment of various ChatGPT models in performing SWOT analysis
Prokop Maxa -
SWOT analýza podniku
Petra Kopečná -
Metoda SWOT jako rozhodovací nástroj řízení podniku
Petra Bendlová -
Business úvěr v Unicredit bank ve srovnání s konkurencí
Jan Ulman -
Analýza konkurence na maloobchodním trhu ve zvolené oblasti
Tomáš Lán -
Analýza konkurence na maloobchodním trhu ve zvolené oblasti
Denisa Sukdolová