Bc. Iveta Vičarová

Master's thesis

Marketingová podpora prodeje výrobků firmy Gala

Marketing support of selling of products for GALA company
Abstract:
Práce je tematicky rozdělena do dvou částí. V první části se autor zabývá teorií, druhá část je věnována praktickému zaměření a tvorbě marketingové podpory prodeje. Cílem je stanovit aplikovatelná východiska pro vypracování plánu na podporu prodeje.
Abstract:
The work is thematically divided into two parts. In the first part the author deals with the theory, the second part is devoted to practical work and the focus of marketing support of selling. The aim is to establish the applicable basis for developing a plan to support sales.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2012

Thesis defence

  • Date of defence: 21. 5. 2012
  • Supervisor: Ing. Pavel Ogoun
  • Reader: doc. Ing. Josef Dobřický, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie Sting

Sting academy

Master programme / field:
Economy and Management / Business Economy and Management