Analýza firemní identity a image spol. České dráhy, a. s – Ondřej Nauč
Ondřej Nauč
Master's thesis
Analýza firemní identity a image spol. České dráhy, a. s
Analysis of corporate identity and image of České dráhy, a. s.
Abstract:
Diplomová práce se zaměřila na problematiku firemní identity a image, přičemž jejím cílem bylo ověřit, zda (a jak) odpovídá firemní identita a budovaná image spol. České dráhy, a. s., image v očích zákazníků. Za účelem zodpovězení hlavní výzkumné otázky Jak se shoduje image společnosti České dráhy, a. s., s její firemní identitou? byla nejprve provedena analýza firemní identity ČD a následně realizováno …moreAbstract:
The diploma thesis focused on the issue of corporate identity and image; its goal was to verify whether (and how) the corporate identity and the built image of České dráhy, a. s. (Czech Railways Plc.) correspond to its image in the eyes of customers. In order to answer the main research question „How does the image of České dráhy, a. s., coincide with its corporate identity?“, first an analysis of …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 12. 2022
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/88112
Thesis defence
- Date of defence: 26. 1. 2023
- Supervisor: Oldřich Vávra
- Reader: Martina Beránek
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/88112
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme:
Management
Theses on a related topic
-
Edukační činnost muzejních knihoven České republiky: dotazníkové šetření
Natálie Velecká -
Inovace corporate identity vybraného podniku pomocí moderních nástrojů IMK
Lucie Zábranská -
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
Tereza Janečková -
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
Gabriela Ducháčová -
Brand & Corporate Identity pro značku High & Focused
Alfred Czital -
Corporate identity jako nástroj efektivního PR vybraného subjektu
Martina Vítů -
Prvky multikulturality v corporate identity firem v ČR
Magda Neuwirthová -
Corporate identity jako nástroj efektivního PR vybraného subjektu
Lucie Křemenová