Analýza firemní identity a image spol. České dráhy, a. s – Ondřej Nauč
Ondřej Nauč
Diplomová práce
Analýza firemní identity a image spol. České dráhy, a. s
Analysis of corporate identity and image of České dráhy, a. s.
Anotace:
Diplomová práce se zaměřila na problematiku firemní identity a image, přičemž jejím cílem bylo ověřit, zda (a jak) odpovídá firemní identita a budovaná image spol. České dráhy, a. s., image v očích zákazníků. Za účelem zodpovězení hlavní výzkumné otázky Jak se shoduje image společnosti České dráhy, a. s., s její firemní identitou? byla nejprve provedena analýza firemní identity ČD a následně realizováno …víceAbstract:
The diploma thesis focused on the issue of corporate identity and image; its goal was to verify whether (and how) the corporate identity and the built image of České dráhy, a. s. (Czech Railways Plc.) correspond to its image in the eyes of customers. In order to answer the main research question „How does the image of České dráhy, a. s., coincide with its corporate identity?“, first an analysis of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 12. 2022
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/88112
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 1. 2023
- Vedoucí: Oldřich Vávra
- Oponent: Martina Beránek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/88112
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
Management
Práce na příbuzné téma
-
Edukační činnost muzejních knihoven České republiky: dotazníkové šetření
Natálie Velecká -
Inovace corporate identity vybraného podniku pomocí moderních nástrojů IMK
Lucie Zábranská -
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
Tereza Janečková -
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
Gabriela Ducháčová -
Brand & Corporate Identity pro značku High & Focused
Alfred Czital -
Corporate identity jako nástroj efektivního PR vybraného subjektu
Martina Vítů -
Prvky multikulturality v corporate identity firem v ČR
Magda Neuwirthová -
Corporate identity jako nástroj efektivního PR vybraného subjektu
Lucie Křemenová