Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.Marketing communication mix of the selected brewery. – Martina Lachmanová
Martina Lachmanová
Bakalářská práce
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.Marketing communication mix of the selected brewery.
Anotace:
Bakalářská práce se věnuje problematice komunikačního mixu ve společnosti Pivovar Svijany, a.s. nacházející se v malé obci Svijany na okraji Českého ráje. V teoretické části je zpracována literární rešerše na téma významu využití marketingu a marketingových procesů s jednotlivými marketingovými nástroji. Tato úvodní část slouží jako východisko ke zpracování části analytické. Následně je v praktické …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the problem of communication mix in the company Pivovar Svijany, a.s. located in the small village of Svijany on the edge of Český Ráj. In the theoretical part there is a literature research on the importance of the usage of marketing as a whole and marketing processes with individual marketing tools. This first part serves as a main basis for the analytical processing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Archiv závěrečné práce je dostatečně naplněn.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
LACHMANOVÁ, Martina. \textit{Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.Marketing communication mix of the selected brewery.}. Online. Bakalářská práce. Brno: Vysoká škola obchodní a hotelová s.r.o. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/r9vjfl/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Vysoká škola obchodní a hotelová s.r.o.
Bakalářský studijní program:
Management hotelnictví a cestovního ruchu
Práce na příbuzné téma
-
Social Media marketing podniku cestovního ruchu se zaměřením na Instagram marketing
Simona Nováčková -
Interní marketing vybraného podniku
Dominika Cyříková -
Marketing fotbalového klubu SK Slavia Praha
Michal Sak -
Marketing vybraného portálu pro cestovatele
Renata Seidlerová -
Strategický marketing včetně projektové studie
Adéla Svozilková -
Marketing v autobusové dopravě
Petr Šulc -
Interní marketing a důležitost jeho implementace v praxi firem
Kateřina Valigurová -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Lachmanová, M.
14. 4. 2022
Jeřábek, T.
24. 5. 2022
Tvrzník, P.
10. 5. 2022