Účinnost a účelnost online marketingové komunikace – Ing. David Brandejs
Ing. David Brandejs
Bakalářská práce
Účinnost a účelnost online marketingové komunikace
Efficiency and effectiveness of online marketing communication
Anotace:
Předmětem bakalářské práce je analýza a zhodnocení online marketingové komunikace Ekonomicko-správní fakulty Masarykovy univerzity. Práce se dělí na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se zabývá problematikou online marketingové komunikace, způsoby měření její účinnosti a účelnosti a faktory kvality webových stránek. Praktická část se věnuje uživatelskému výzkumu na studentech Ekonomicko …víceAbstract:
The aim of the bachelor thesis is to analyse and evaluate online marketing communication of the Faculty of Economics and Administration of Masaryk University. The thesis is divided into a theoretical and a practical part. The theoretical part is undertaking the issue of online marketing communication, ways of measuring its efficiency and effectiveness and website quality factors. The practical part …víceKlíčová slova
marketingová komunikace online marketingové nástroje kvalita webových stránek měření účinnosti a účelnosti situační analýza optimalizace webových stránek marketing communication online marketing tools website quality measuring efficiency and effectiveness situational analysis website optimization
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/tq3bi/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2015
- Vedoucí: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Radoslav Škapa, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Systémové inženýrství a informatika / Podniková informatika
Práce na příbuzné téma
-
Possibilities and factors of measuring and evaluating the efficiency and effectiveness of hospital health care in Germany
Sabrina Lee -
Základní formáty internetové reklamy a měření jejich účinnosti
Martin Vlach -
Motivační programy v konkrétní firmě, měření účinnosti s návrhy na zlepšení
Lucie Pavelková -
Měření účinnosti použití konceptu duchovního posouzení podle Davida R. Hodge u osob bez domova v kontextu zdrojového modelu sociální práce.
Tomasz GIERCZUSZKIEWICZ -
Zkoumání využívání a účelnosti informačních a komunikačních technologií v online výuce matematiky během pandemie covid-19
Lucie Pokorná -
Účinnost a účelnost online marketingové komunikace
Tomáš Podrazil -
Účinnost a účelnost online marketingové komunikace
Hana Šutová -
Management a kvalita fungování informačních center na Hradecku
Kateřina Kopišťová