Ing. David Brandejs

Bakalářská práce

Účinnost a účelnost online marketingové komunikace

Efficiency and effectiveness of online marketing communication
Anotace:
Předmětem bakalářské práce je analýza a zhodnocení online marketingové komunikace Ekonomicko-správní fakulty Masarykovy univerzity. Práce se dělí na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se zabývá problematikou online marketingové komunikace, způsoby měření její účinnosti a účelnosti a faktory kvality webových stránek. Praktická část se věnuje uživatelskému výzkumu na studentech Ekonomicko …více
Abstract:
The aim of the bachelor thesis is to analyse and evaluate online marketing communication of the Faculty of Economics and Administration of Masaryk University. The thesis is divided into a theoretical and a practical part. The theoretical part is undertaking the issue of online marketing communication, ways of measuring its efficiency and effectiveness and website quality factors. The practical part …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 6. 2015
  • Vedoucí: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.
  • Oponent: doc. Ing. Radoslav Škapa, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta