Ing. Martin Vlach

Bakalářská práce

Základní formáty internetové reklamy a měření jejich účinnosti

Elemental formats of internet advertisement and measuring their effciency
Anotace:
Ve své bakalářské práci jsem se pokusil shrnout a přiblížit aktuální problematiku internetové reklamy. V teoretické části jsem poskytnul ucelený přehled jednotlivých druhů internetové reklamy, kde jsem největší prostor věnoval kontextové reklamě a optimalizaci webových stránek. V praktické části potom popisuji metody měření účinnosti internetové reklamy a porovnávám účinnost SEO optimalizace na jednotlivé …více
Abstract:
In my bachelor thesis I tried to summarize the current issues and reach of online advertising. In the theoretical part, I provided a comprehensive overview of the various types of internet advertising, where I focused the most on contextual advertising and website optimization. The practical part then describes methods of measuring online advertising effectiveness and compare the effectiveness of SEO …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 7. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 8. 2010
  • Vedoucí: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
  • Oponent: JUDr. Petr Majerik

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní