Krizová komunikace Českých drah,a.s. – Katarína SVOBODOVÁ
Katarína SVOBODOVÁ
Bakalářská práce
Krizová komunikace Českých drah,a.s.
Crisis Communication Of Ceske Drahy, a.s.
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá krizovou komunikací Českých drah, a jak reagovaly na nástup konkurenční společnosti RegioJet. Teoretická část vychází z odborné literatury a definuje pojmy Public relations, jejich nástroje a cíle. Dále obsahuje základní klíčové informace o krizové komunikaci a metodu výzkumu mediálního obsahu. Praktická část pomocí obsahová analýzy analyzuje internetové články na vybraných …víceAbstract:
This thesis deals with the crisis communication in Czech Railways and how to respond to the arrival of a rival company RegioJet. The theoretical part is based on the litera-ture and defines the concepts of public relations, their instruments and objectives. It also contains basic information on key crisis communication research methods and media con-tent. The practical part analyzes the Internet articles …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2012
Zveřejnit od: 2. 5. 2012
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SVOBODOVÁ, Katarína. Krizová komunikace Českých drah,a.s.. Zlín, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 2.5.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 2. 5. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Krizová komunikace české vlády na sociálních sítích během první a druhé vlny pandemie Covid-19
Barbora Vozková -
Krizová komunikace vlády ČR týkající se pandemie Covid-19 a postoje obyvatelstva
Karolína Kovaříková -
Analýza krizové komunikace
Martin Sklenář -
Analýza krizové komunikace při mimořádné události
Aneta Lukešová -
Důležitost public relations ve fotbalovém klubu
Erik Krajdl -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Karin Volicerová -
Analýza public relations studentské organizace AIESEC
Tomáš Verner -
Public relations města Postoloprty a využití komunikačních kanálů
Martina Seifertová