Reklama, jak reklama ovlivňuje děti a etická stránka reklamy – Martina KREJČÍŘOVÁ
Martina KREJČÍŘOVÁ
Bachelor's thesis
Reklama, jak reklama ovlivňuje děti a etická stránka reklamy
Advertisement, how advertising affects children and ethical dimension of advertisement
Anotácia:
Ve své bakalářské práci se zabývám reklamou, jejím vlivem na děti a etickou stránkou. Teoretická část pojednává o obecných informacích o reklamě, zmiňuji historii reklamy a reklamní prostředky, vnímání reklamy a psychologii reklamy. Zmiňuji také etický kodex reklamy. V praktické části se věnuji mediální výchově a uvádím praktické úkoly do vyučování pro žáky.Abstract:
In my bachelor work I deal with advertising, its influence on children and the ethical aspect. The theoretical part deals with general information about advertising, mention the history of advertising and advertising agents, perception and psychology of advertising. I also mention ethical code of advertising. The practical part focuses on media education and we present practical tasks to the teaching …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 4. 2011
Identifikátor:
114132
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: ThMgr. Dušan Špiner, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KREJČÍŘOVÁ, Martina. Reklama, jak reklama ovlivňuje děti a etická stránka reklamy. Olomouc, 2011. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 08. 04. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY IN OLOMOUC
Faculty of EducationBachelor programme / odbor:
Specialization in Pedagogy / Společenské vědy se zaměřením na vzdělávání a výchova ke zdraví se zaměřením na vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Pohled společnosti na etický kodex reklamy
Ľuboš Kubena -
Porušování etického kodexu reklamy na příkladu sexismu
Petra Jílková -
Etický kodex reklamy
Dominik Kameš -
Etický kodex reklamy
Šárka MUTINOVÁ -
Tendence v porušování etické regulace reklamy
Bára Němečková -
Institucionalizovaná etická samoregulace reklamy – komparativní analýza stížností v ČR a v sousedních zemích
Kristýna Bendová -
Hlavní principy etických kodexů reklamy u nás a ve světě
Věra Ulíková -
Etické kodexy reklamy u nás a ve světě
Igor Filimonov
Názov
Vložil
Vložené
Práva