Péče v oblasti stravování dětí v mateřské škole s využitím individuálního přístupu – Silvie ULLMANNOVÁ
Silvie ULLMANNOVÁ
Bakalářská práce
Péče v oblasti stravování dětí v mateřské škole s využitím individuálního přístupu
Taking care of eating children in kindergarten using an individual approach
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá péčí v oblasti stravování dětí v mateřské škole s využitím individuálního přístupu. Teoretická část charakterizuje výživu dětí předškolního věku. Následuje teorie o individuálním přístupu a individuálním chování dítěte v oblasti stravování. Dále se zaměřuje na legislativní vymezení a požadavky na učitelku v oblasti stravování. Konec teoretické části se zabývá dietními …víceAbstract:
This bachelor's thesis is focusing on the individual approach to children's meals in kindergarten. The theoretical part is discussing the nutrition of preschool children, followed by a theory of individual approach and the child's individual behavior in the field of nutrition. It is also focusing on the legislative definition and requirements for teachers in the field of preschool catering. The end …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 6. 2020
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 8. 2020
- Vedoucí: Mgr. Alexandra Tomášová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ULLMANNOVÁ, Silvie. Péče v oblasti stravování dětí v mateřské škole s využitím individuálního přístupu. Ostrava, 2020. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Přechod dětí z mateřské školy do základní školy pohledem učitelů, náměty na přípravu dítěte do 1. ročníku základní školy
Lenka Šavrňáková -
Přechod dětí z mateřské školy do základní školy, školní zralost a připravenost
Martina Šenková -
Přechod dětí z mateřské školy do základní školy, školní připravenost vlivem edukativně stimulačních skupin
Michaela Pernicová -
Komunikační kompetence předškolních dětí v porovnání běžné mateřské školy a mateřské školy Montessori
Michaela Vojáčková -
Spolupráce rodiny a mateřské školy při adaptaci dítěte do mateřské školy.
Magdalena MELICHAROVÁ -
Individuální vzdělávání dětí předškolního věku
Aneta Hladíková -
Individuální vzdělávání dětí v předškolním věku
Kateřina ŠAJTAROVÁ -
Individuální přístup k rozvoji sociálních kompetencí u dětí předškolního věku s ohledem na typ vztahové vazby.
Ivona Hoření