Vít Maurenc

Bakalářská práce

Jsou tržby videoherního průmyslu nadměrně odolné vůči recesím?

Are Video Game Industry Revenues Recession-Proof?
Anotace:
Autor si klade za cíl vyhodnotit hypotézu o nadměrné odolnosti tržeb videoherního sektoru vůči recesím, předloženou během Velké recese předními ekonomickými publikacemi. Analyzované koncepty školy hospodářského cyklu a neoklasické školy zahrnují historickou míru inovace a konkurence, technologický pokrok, důchodový a substituční efekt a další. Ty jsou komplementárně doplněny koncepty z behaviorální …více
Abstract:
The aim of this thesis is to evaluate the hypothesis of whether the videogame industry is „recession-proof“, based on its revenues. This hypothesis was put forward by many leading economic publications during the times of the Great Recession. For this purpose, author utilizes concepts from the fields of business cycle theory and neoclassical economics such as innovation, competition, technological …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 6. 2024
  • Vedoucí: Martin Slaný
  • Oponent: Petr Mach

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/93142