Jsou tržby videoherního průmyslu nadměrně odolné vůči recesím? – Vít Maurenc
Vít Maurenc
Bakalářská práce
Jsou tržby videoherního průmyslu nadměrně odolné vůči recesím?
Are Video Game Industry Revenues Recession-Proof?
Anotace:
Autor si klade za cíl vyhodnotit hypotézu o nadměrné odolnosti tržeb videoherního sektoru vůči recesím, předloženou během Velké recese předními ekonomickými publikacemi. Analyzované koncepty školy hospodářského cyklu a neoklasické školy zahrnují historickou míru inovace a konkurence, technologický pokrok, důchodový a substituční efekt a další. Ty jsou komplementárně doplněny koncepty z behaviorální …víceAbstract:
The aim of this thesis is to evaluate the hypothesis of whether the videogame industry is „recession-proof“, based on its revenues. This hypothesis was put forward by many leading economic publications during the times of the Great Recession. For this purpose, author utilizes concepts from the fields of business cycle theory and neoclassical economics such as innovation, competition, technological …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2024
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/93142
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2024
- Vedoucí: Martin Slaný
- Oponent: Petr Mach
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/93142
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program:
Ekonomie
Práce na příbuzné téma
-
Marketing firmy z pohledu behaviorální ekonomie
Kateřina Písaříková -
Behaviorální ekonomie a její aplikace v moderním marketingu
Kristýna Hašková -
Aplikace vybraných principů behaviorální ekonomie ve stravovacím zařízení
Jan VOVES -
Behaviorální ekonomie a její uplatnění v marketingové praxi
Nela Špechtnerová -
Využití principů behaviorální ekonomie v marketingu u projektu "BeArtist s.r.o."
Klára Ptáková -
Implementace principů behaviorální ekonomie do marketingového řízení zahraničních programů mobility
Tomáš Kodydek -
Experimental testing of theory of information with emphasis on Behavioral economics
Petr Jurečka -
Application of behavioral economics to addiction problems: A Case Study
Kseniya Kvolyek