Jsou tržby videoherního průmyslu nadměrně odolné vůči recesím? – Vít Maurenc
Vít Maurenc
Bachelor's thesis
Jsou tržby videoherního průmyslu nadměrně odolné vůči recesím?
Are Video Game Industry Revenues Recession-Proof?
Abstract:
Autor si klade za cíl vyhodnotit hypotézu o nadměrné odolnosti tržeb videoherního sektoru vůči recesím, předloženou během Velké recese předními ekonomickými publikacemi. Analyzované koncepty školy hospodářského cyklu a neoklasické školy zahrnují historickou míru inovace a konkurence, technologický pokrok, důchodový a substituční efekt a další. Ty jsou komplementárně doplněny koncepty z behaviorální …moreAbstract:
The aim of this thesis is to evaluate the hypothesis of whether the videogame industry is „recession-proof“, based on its revenues. This hypothesis was put forward by many leading economic publications during the times of the Great Recession. For this purpose, author utilizes concepts from the fields of business cycle theory and neoclassical economics such as innovation, competition, technological …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 5. 2024
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/93142
Thesis defence
- Date of defence: 11. 6. 2024
- Supervisor: Martin Slaný
- Reader: Petr Mach
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/93142
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme:
Ekonomie
Theses on a related topic
-
Marketing firmy z pohledu behaviorální ekonomie
Kateřina Písaříková -
Behaviorální ekonomie a její aplikace v moderním marketingu
Kristýna Hašková -
Aplikace vybraných principů behaviorální ekonomie ve stravovacím zařízení
Jan VOVES -
Behaviorální ekonomie a její uplatnění v marketingové praxi
Nela Špechtnerová -
Využití principů behaviorální ekonomie v marketingu u projektu "BeArtist s.r.o."
Klára Ptáková -
Implementace principů behaviorální ekonomie do marketingového řízení zahraničních programů mobility
Tomáš Kodydek -
Experimental testing of theory of information with emphasis on Behavioral economics
Petr Jurečka -
Application of behavioral economics to addiction problems: A Case Study
Kseniya Kvolyek