Obsah se sportovci na sociálních sítích jako nástroj marketingové komunikace společnosti Red Bull Česká republika, s.r.o. – Viktor KŘAPA
Viktor KŘAPA
Master's thesis
Obsah se sportovci na sociálních sítích jako nástroj marketingové komunikace společnosti Red Bull Česká republika, s.r.o.
Content featuring athletes on social media as a marketing communication tool for Red Bull Czech Republic s.r.o.
Abstract:
Tato práce zkoumá využití obsahu se sportovci na sociálních médiích jako nástroj marketingové komunikace s důrazem na sociální média Instagram a TikTok. Práce představuje současné trendy v komunikaci na sociálních médiích. Těmi jsou influencer marketing, short-form video a branded content. Cílem práce je analyzovat obsah na sociálních médiích společnosti Red Bull Česká republika, s.r.o., zahrnující …moreAbstract:
This thesis explores the use of content featuring athletes on social media as a tool for marketing communication with an emphasis on the social media platforms Instagram and TikTok. The paper presents current trends in social media communication, namely influencer marketing, short-form video and branded content. The goal of the study is to analyze the social media content of Red Bull Czech Republic …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 6. 2023
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Halina Kotíková, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KŘAPA, Viktor. \textit{Obsah se sportovci na sociálních sítích jako nástroj marketingové komunikace společnosti Red Bull Česká republika, s.r.o.}. Online. Master's thesis. Olomouc: Palacký University Olomouc, Faculty of Physical Culture. 2023. Available from: https://theses.cz/id/razk9b/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
KŘAPA, Viktor. Obsah se sportovci na sociálních sítích jako nástroj marketingové komunikace společnosti Red Bull Česká republika, s.r.o.. Olomouc, 2023. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Fakulta tělesné kultury
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Fakulta tělesné kulturyPalacký University Olomouc
Faculty of Physical CultureMaster programme / field:
Physical Education and Sports - Recreology / Physical Education and Sports - Recreology
Theses on a related topic
-
Methods and sources of media research and application of the media data in media planning process
Elina Andriasova -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
The self-presentation of Instagram influencers and the construction of social media celebrity
Dominika Beneš Kováčová -
The Impact of Social Media Influencers Focused on Health on Marketing and Consumer Behavior on Instagram in Czech Republic
Dominik Ziegler -
Materiálový tok v konkrétním podniku
Vendula Novotná -
Materiálový tok a analýza inventarizačních rozdílů ve společnosti RB trans s.r.o.
Monika Dinhová -
Materiálový tok v konkrétním podniku
Jana Fraňová -
Problém vzniku filtračních bublin na sociální síti Tik Tok
Vlada Seredenko
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights
Folders
Files
MARKLOVÁ, E.
4/7/2023