Obsah se sportovci na sociálních sítích jako nástroj marketingové komunikace společnosti Red Bull Česká republika, s.r.o. – Viktor KŘAPA
Viktor KŘAPA
Master's thesis
Obsah se sportovci na sociálních sítích jako nástroj marketingové komunikace společnosti Red Bull Česká republika, s.r.o.
Content featuring athletes on social media as a marketing communication tool for Red Bull Czech Republic s.r.o.
Anotácia:
Tato práce zkoumá využití obsahu se sportovci na sociálních médiích jako nástroj marketingové komunikace s důrazem na sociální média Instagram a TikTok. Práce představuje současné trendy v komunikaci na sociálních médiích. Těmi jsou influencer marketing, short-form video a branded content. Cílem práce je analyzovat obsah na sociálních médiích společnosti Red Bull Česká republika, s.r.o., zahrnující …viacAbstract:
This thesis explores the use of content featuring athletes on social media as a tool for marketing communication with an emphasis on the social media platforms Instagram and TikTok. The paper presents current trends in social media communication, namely influencer marketing, short-form video and branded content. The goal of the study is to analyze the social media content of Red Bull Czech Republic …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Halina Kotíková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KŘAPA, Viktor. \textit{Obsah se sportovci na sociálních sítích jako nástroj marketingové komunikace společnosti Red Bull Česká republika, s.r.o.}. Online. Diplomová práca. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Faculty of Physical Culture. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/razk9b/.
Jak správně citovat práci
KŘAPA, Viktor. Obsah se sportovci na sociálních sítích jako nástroj marketingové komunikace společnosti Red Bull Česká republika, s.r.o.. Olomouc, 2023. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Fakulta tělesné kultury
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Fakulta tělesné kulturyPalacký University Olomouc
Faculty of Physical CultureMaster programme / odbor:
Physical Education and Sports - Recreology / Physical Education and Sports - Recreology
Práce na příbuzné téma
-
Methods and sources of media research and application of the media data in media planning process
Elina Andriasova -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
The self-presentation of Instagram influencers and the construction of social media celebrity
Dominika Beneš Kováčová -
The Impact of Social Media Influencers Focused on Health on Marketing and Consumer Behavior on Instagram in Czech Republic
Dominik Ziegler -
Materiálový tok v konkrétním podniku
Vendula Novotná -
Materiálový tok a analýza inventarizačních rozdílů ve společnosti RB trans s.r.o.
Monika Dinhová -
Materiálový tok v konkrétním podniku
Jana Fraňová -
Problém vzniku filtračních bublin na sociální síti Tik Tok
Vlada Seredenko
Názov
Vložil
Vložené
Práva
Složky
Soubory
MARKLOVÁ, E.
4. 7. 2023