Marketingová komunikační strategie značky Volba spotřebitelů – Bc. Tereza Štorchová
Bc. Tereza Štorchová
Master's thesis
Marketingová komunikační strategie značky Volba spotřebitelů
The Marketing Communication Strategy of the "Volba spotřebitelů" Brand
Abstract:
Diplomová práce se zabývá návrhem na zlepšení komunikačních aktivit značky Volba spotřebitelů – nejlepší novinka. V první části jsou vysvětlena základní teoretická východiska. Mezi ně patří definice a koncepce marketingu, marketingová strategie a marketingová komunikace. V závěru teoretické části je rozebrána charakteristika obchodní značky a její vlastnosti. V praktické části je analyzována dosavadní …moreAbstract:
The thesis deals with proposal how to improve communication activities of mark “Consumers’ choice – best new arrival”. In the first part of the thesis, basic theoretical grounds are explained. Definition and conception of marketing, marketing strategy and marketing communication belong among them. In the closing part of the theoretical part, characteristics of trade mark and its attributes are examined …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 3. 2021
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Stanislav Rojík, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŠTORCHOVÁ, Tereza. \textit{Marketingová komunikační strategie značky Volba spotřebitelů}. Online. Master's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2021. Available from: https://theses.cz/id/rb7mtu/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / field:
Economics and Management / Economics and Management
Theses on a related topic
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights