Marketingová komunikační strategie značky Volba spotřebitelů – Bc. Tereza Štorchová
Bc. Tereza Štorchová
Diplomová práce
Marketingová komunikační strategie značky Volba spotřebitelů
The Marketing Communication Strategy of the "Volba spotřebitelů" Brand
Anotace:
Diplomová práce se zabývá návrhem na zlepšení komunikačních aktivit značky Volba spotřebitelů – nejlepší novinka. V první části jsou vysvětlena základní teoretická východiska. Mezi ně patří definice a koncepce marketingu, marketingová strategie a marketingová komunikace. V závěru teoretické části je rozebrána charakteristika obchodní značky a její vlastnosti. V praktické části je analyzována dosavadní …víceAbstract:
The thesis deals with proposal how to improve communication activities of mark “Consumers’ choice – best new arrival”. In the first part of the thesis, basic theoretical grounds are explained. Definition and conception of marketing, marketing strategy and marketing communication belong among them. In the closing part of the theoretical part, characteristics of trade mark and its attributes are examined …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 3. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Stanislav Rojík, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Provoz a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová
Název
Vložil
Vloženo
Práva