Ing. Ksenia Bukanova

Master's thesis

Biorytmické typy v marketingové komunikaci

Circadian Rhythms in Marketing Communications
Abstract:
Diplomová práce je na téma Biorytmické typy v marketingové komunikaci. Hlavním cílem je zjistit, zda chronotypy ovlivňují vnímání vybraných nástriójů marketingové komunikace v závislosti na denní době. Diplomová práce se také bude zabývat chronotypy člověka, na základě kterých je rozlišováno členění na „ranní“ a „večerní“ typy, pak tato informace se použije i v průzkumu, který bude proveden v rámci …more
Abstract:
The thesis is on the topic Circadian rythms in marketing communications. The main objective is to determine whether chronotypes influence the perception of selected tools of marketing communications depending on the time of the day. This thesis will also deal with chronotypes of people on the basis of which the division into „morning“ and „evening“ types is distinguished, this information will be used …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 4. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 3. 6. 2016
  • Supervisor: Ing. Pavel Rosenlacher
  • Reader: Mgr. Miloslava Kykalová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní