Ing. Ksenia Bukanova

Diplomová práce

Biorytmické typy v marketingové komunikaci

Circadian Rhythms in Marketing Communications
Anotace:
Diplomová práce je na téma Biorytmické typy v marketingové komunikaci. Hlavním cílem je zjistit, zda chronotypy ovlivňují vnímání vybraných nástriójů marketingové komunikace v závislosti na denní době. Diplomová práce se také bude zabývat chronotypy člověka, na základě kterých je rozlišováno členění na „ranní“ a „večerní“ typy, pak tato informace se použije i v průzkumu, který bude proveden v rámci …více
Abstract:
The thesis is on the topic Circadian rythms in marketing communications. The main objective is to determine whether chronotypes influence the perception of selected tools of marketing communications depending on the time of the day. This thesis will also deal with chronotypes of people on the basis of which the division into „morning“ and „evening“ types is distinguished, this information will be used …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 6. 2016
  • Vedoucí: Ing. Pavel Rosenlacher
  • Oponent: Mgr. Miloslava Kykalová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní