Biorytmické typy v marketingové komunikaci – Ing. Ksenia Bukanova
Ing. Ksenia Bukanova
Diplomová práce
Biorytmické typy v marketingové komunikaci
Circadian Rhythms in Marketing Communications
Anotace:
Diplomová práce je na téma Biorytmické typy v marketingové komunikaci. Hlavním cílem je zjistit, zda chronotypy ovlivňují vnímání vybraných nástriójů marketingové komunikace v závislosti na denní době. Diplomová práce se také bude zabývat chronotypy člověka, na základě kterých je rozlišováno členění na „ranní“ a „večerní“ typy, pak tato informace se použije i v průzkumu, který bude proveden v rámci …víceAbstract:
The thesis is on the topic Circadian rythms in marketing communications. The main objective is to determine whether chronotypes influence the perception of selected tools of marketing communications depending on the time of the day. This thesis will also deal with chronotypes of people on the basis of which the division into „morning“ and „evening“ types is distinguished, this information will be used …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/fi0ht/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2016
- Vedoucí: Ing. Pavel Rosenlacher
- Oponent: Mgr. Miloslava Kykalová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Moderní nástroje marketingové komunikace (zhodnocení efektivity vybraných nástrojů)
Kristýna Crkvová -
Využití reklamy jako nástroje Integrované marketingové komunikace v průběhu životního cyklu výrobku
Barbora Málková -
Analýza reportu udržitelnosti jako nástroje marketingové komunikace se zaměřením na udržitelné řízení lidských zdrojů a angažovanost zaměstnanců
Ivana Štejnarová -
Nástroje marketingové komunikace v praxi
Anastassiya Sinitskaya -
Stereotypy jako efektivní nástroj marketingové komunikace
Adéla Mrzílková -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová