Spezifika des Lernens von einer Fremdsprache in ihrer natürlichen Umgebung – Mgr. Tereza Poborská
Mgr. Tereza Poborská
Bakalářská práce
Spezifika des Lernens von einer Fremdsprache in ihrer natürlichen Umgebung
Specifics of learning a foreign language in its natural environment
Abstract:
In my bachelor thesis I focus on the specifics of learning a foreign language in a natural environment. I assume that if individuals learn foreign languages in their natural environment, they are more motivated to learn a foreign language and use learning strategies more than they do in their homeland. The theoretical part of the thesis deals with the factors that influence the learning of a foreign …víceAbstract:
Ve své bakalářské práci se věnuji tématu specifika učení se cizímu jazyku v přirozeném prostředí. Vycházím z předpokladu, že pokud se jedinci učí cizí jazyky v přirozeném prostředí, jsou při učení se cizího jazyka více motivováni a více používají strategie učení, než tomu bylo ve své rodné zemi. Bakalářská práce se v teoretické části zabývá faktory, které ovlivňují učení se cizího jazyka. Především …více
Jazyk práce: němčina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 4. 2020
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/z8ls7/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2020
- Vedoucí: prof. PhDr. Věra Janíková, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Alice Brychová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Lektorství cizího jazyka - německý jazyk
Práce na příbuzné téma
-
Teaching English as a Foreign Language to Dyslexic Learners at Grammar School
Miluše Chlumecká -
Autonomous Learning at Universities and Its Influence on Language Learning Strategies and Metacognition
Lenka Zouhar Ludvíková -
Multisensory Structured Language Instruction in Vocabulary Learning Strategies - Comparison of Influences on Learners with and without Specific Learning Difficulties
Lenka Krajčovičová -
Strategie učení se jazyku a preference stylu učení se jazykům ve výuce anglického jazyka
Kateřina Hibšová -
Learning Styles in the Process of Vocabulary Learning in EFL
Anna Lášek -
Vnímání celoživotního učení se v oblasti sexuální výchovy dospělými v období vynořující se dospělosti
Veronika Slováková -
Strategie učení se cizímu jazyku u nevidomých studentů anglického jazyka jako cizího jazyka
Ivana Hovořáková -
Duolingo as a new language-learning website and its contribution to e-learning education
Veronika Jašková