Petra Poláková

Bakalářská práce

Návrh marketingové strategie společnosti Klatovská sportovní s.r.o.

Proposal for the Marketing Strategy of the Company Klatovská Sportovní
Anotace:
Cíle: Hlavním cílem bakalářské práce je navrhnout a vypracovat komplexní marketingovou strategii pro Klatovská sportovní s.r.o., se zaměřením na zvýšení povědomí o značce a rozšíření zákaznické základny prostřednictvím jejích kamenných prodejen. Metody: Pro získání potřebných dat pro navržení vhodných opatření byla v této práci využita kvantitativní metoda dotazníkového šetření. Dále byly použity informace …více
Abstract:
Aims: The main aim of the bachelor thesis is to design and develop a comprehensive marketing strategy for Klatovská sportovní s.r.o., focusing on increasing brand awareness and expanding the customer base through its brick-and-mortar stores. Methods: In addition, information obtained from the owners themselves was used. This combination provided sufficient evidence to suggest specific changes and measures …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 6. 2024
  • Vedoucí: Přemysl Průša
  • Oponent: Lumír Hřebík

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/92391

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program:
Mezinárodní obchod