Petra Poláková

Bachelor's thesis

Návrh marketingové strategie společnosti Klatovská sportovní s.r.o.

Proposal for the Marketing Strategy of the Company Klatovská Sportovní
Abstract:
Cíle: Hlavním cílem bakalářské práce je navrhnout a vypracovat komplexní marketingovou strategii pro Klatovská sportovní s.r.o., se zaměřením na zvýšení povědomí o značce a rozšíření zákaznické základny prostřednictvím jejích kamenných prodejen. Metody: Pro získání potřebných dat pro navržení vhodných opatření byla v této práci využita kvantitativní metoda dotazníkového šetření. Dále byly použity informace …more
Abstract:
Aims: The main aim of the bachelor thesis is to design and develop a comprehensive marketing strategy for Klatovská sportovní s.r.o., focusing on increasing brand awareness and expanding the customer base through its brick-and-mortar stores. Methods: In addition, information obtained from the owners themselves was used. This combination provided sufficient evidence to suggest specific changes and measures …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2024

Thesis defence

  • Date of defence: 4. 6. 2024
  • Supervisor: Přemysl Průša
  • Reader: Lumír Hřebík

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/92391

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bachelor programme:
Mezinárodní obchod