Vliv sociálních sítí na výběr pečující kosmetiky u generace Z – Bc. Kristina Šlachtová
Bc. Kristina Šlachtová
Diplomová práce
Vliv sociálních sítí na výběr pečující kosmetiky u generace Z
The Impact of Social Media on the Choice of Skin Care Products Among Gen Z
Anotace:
Hlavním tématem diplomové práce je míra vlivu socialních sítí při výběru pečující kosmetiky na generaci Z. Teoretická část vysvětluje pojmy jako je marketing, spotřebitelské chování, média a objasňuje samotnou generaci Z a její chování. Praktická část se orientuje na zodpovězení výzkumných otázek pomocí výzkumu zaměřeného na rozhodování se generace Z při výběru této kosmetiky. Sleduje i její interagování …víceAbstract:
The main topic of the thesis is the extent of the influence of social networks in the choice of skincare cosmetics on Generation Z. The theoretical part explains concepts such as marketing, consumer behaviour, media and Generation Z. The practical part focuses on answering the research questions through research on Generation Z's decision making when choosing these cosmetics. It also tracks its interaction …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Šlachtová, Kristina. Vliv sociálních sítí na výběr pečující kosmetiky u generace Z. Zlín, 2024. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový výzkum v oblasti spotřebitelského chování
Mária Gregušová -
Vliv marketingové komunikace na spotřebitelské chování
Eva Uhrinová -
Vliv pandemie na spotřebitelské chování v hotelnictví
Zuzana Nešetřilová -
Spotřebitelské chování generace Milenias a jeho vliv na marketingovou komunikaci
Veronika Němečková -
Spotřebitelské chování při nákupu potravin
Julie Skřičková -
Spotřebitelské chování generace Z a návrh marketingové komunikace pro vybranou značku
Kristína Stránská -
Vliv Covidu- 19 na marketingovou komunikaci a spotřebitelské chování v segmentu luxusních značek
Ekaterina Čistova -
Spotřebitelské chování v oblasti streamovacích služeb
Nikola Vlčková