Marketingové chování generací X, Y, Z z hlediska trvale udržitelného rozvoje – Natálie Lesse
Natálie Lesse
Bakalářská práce
Marketingové chování generací X, Y, Z z hlediska trvale udržitelného rozvoje
Anotace:
Předmětem bakalářské práce je teoretické a empirické zmapování marketingového chování tří generací X, Y a Z v oblasti trvale udržitelného rozvoje. Cílem práce je prozkoumat a analyzovat možné shody i odlišnosti v chování a přístupu jednotlivých generací z hlediska trvale udržitelného rozvoje při nákupu i v obecném pojetí. Teoretická část se věnuje marketingovým strategiím vycházejících z marketingového …víceAbstract:
The subject of the bachelor thesis is the theoretical and empirical mapping of the marketing behavior of three generations X, Y and Z in the field of sustainable development. The aim of this work is to explore and analyze possible similarities and differences in the behavior and approach of individual generations in terms of sustainable development in purchasing and in general. The theoretical part …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2020
Identifikátor:
http://theses.cz/id/rcofjk/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2020
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
LESSE, Natálie. \textit{Marketingové chování generací X, Y, Z z hlediska trvale udržitelného rozvoje}. Online. Bakalářská práce. Praha: České vysoké učení technické v Praze, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty). 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/rcofjk/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení a ekonomika průmyslového podniku
Práce na příbuzné téma
-
Trvale udržitelný rozvoj litovelského regionu. Rozvoj kompetencí žáků gymnázií.
Daniel Bačovský -
Trvale udržitelný rozvoj v učebnicích ekonomiky pro střední školy
Alena Svobodová -
Energetika a její vliv na trvale udržitelný rozvoj s důrazem na environmentální pilíř
Stanislav Šebek -
Trvale udržitelný rozvoj měst/míst versus overturismus
Sára Bouzková -
Trvale udržitelný rozvoj městské mobility
Lukáš Kulhánek -
Trvale udržitelný rozvoj cestovního ruchu - míra turistické iritace v Třebíči
Dominika Rotterová -
Kroky nezbytné pro trvale udržitelný rozvoj společnosti IKEA
Filip Halman -
Trvale udržitelný rozvoj venkovského regionu na příkladu SO ORP Frenštát pod Radhoštěm
Lucie Holubová