Sociální sítě a jejich vliv na tvorbu digitálního obsahu – Bc. Jan MIČKA
Bc. Jan MIČKA
Master's thesis
Sociální sítě a jejich vliv na tvorbu digitálního obsahu
Social networks and their influence on the creation of digital content
Anotácia:
Diplomová práce je zaměřena na problematiku sociálních sítí, konkrétně je soustředěna na oblast vlivu sociálních sítí na tvorbu digitálního obsahu u žáků a studentů druhého stupně základních škol a středních škol. Hlavním cílem tedy je zjistit prvky jejich motivace a demotivace při sdílení/tvorbě, a sice jaký obsah sdílí/tvoří a za jakým účelem. Pomocí kvantitativní metody výzkumu - dotazníkového řešení …viacAbstract:
My thesis is focused on social networks, specifically how social networks affect the creation of digital content in pupils and students of the second stage of primary and secondary schools. The main goal is to find out the elements of their motivation and demotivation during sharing / creation, namely what content they share / create and for what purpose. Using a quantitative research method - a questionnaire …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 7. 2021
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 9. 2021
- Vedúci: Mgr. Zuzana Homanová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MIČKA, Jan. Sociální sítě a jejich vliv na tvorbu digitálního obsahu. Ostrava, 2021. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyMaster programme / odbor:
Teaching for Lower Secondary Schools / Physical Education - Information and Communation Technologies
Práce na příbuzné téma
-
Digitální technologie ve výuce stavebních oborů
Martin Vavruška -
Digitální technologie ve volném čase předškolních dětí očima rodičů
Natálie Andrlíková -
Pohled učitelů na technologie ve vzdělávání během pandemie COVID-19 a po ní
Natálie Kudriová -
Názor rodičů na využívání digitálních technologií ve výchově dítěte ve věku do šesti let
Jolana Svadbíková -
Digitální technologie ve školních družinách
Petra BALLONOVÁ -
Inovativní využití digitálních technologií ve vzdělávání ve ŠKODA AUTO a.s.
Daniel Weiss -
Postoje pedagogických pracovníků v mateřské škole ke společnému vzděláván
Olga HOMOLOVÁ -
Motivace k zapojení se do pohybové aktivity v době lockdownu během pandemie COVID-19 u dospělé populace
Zuzana Filipová