Vliv tvorby hodnoty pro zákazníka na konkurenceschopnost podniku – Ing. Karel Pospíšilík
Ing. Karel Pospíšilík
Master's thesis
Vliv tvorby hodnoty pro zákazníka na konkurenceschopnost podniku
The influence of the customer value on the competitiveness of the company
Anotácia:
Diplomovou práci na téma „Vliv tvorby hodnoty pro zákazníka na konkurenceschopnost podniku“ jsem zaměřil na využití potencionálních zdrojů konkurenční výhody eliminací slabých stránek s využitím procesního řízení v konkrétním podniku. Hlavními úkoly bylo zlepšit komunikaci činností a navrhnout decentralizaci v jedné dílčí oblasti. Součástí práce také bylo vytvořit komplexní zásady hodnotového managementu …viacAbstract:
My diploma work „The influence of the customer value on the competitiveness of the company“ was aimed on utilizing potential resources of competitive advantages by eliminating its weaknesses and using a process management in a company. To bring forward a communication among activities and to solve an organization decentralization in one area were main objectives of the work. I created complex principles …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2008
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/m0635/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2008
- Vedúci: Ing. Viliam Záthurecký, MBA
- Oponent: Ing. Ladislav Šiška, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / odbor:
Economy and Management / Business Management
Práce na příbuzné téma
-
Training and Development of employees as competitive advantage
Zhao Wang -
Implementation of Total Quality Management in small trade companies in Russia - case study of Texman
Alexey Malyuga -
Marketing communications management of a confectionery company in the context of the Covid-19 pandemic
Anna Klimenko -
Analýza interních podnikových faktorů s důrazem na tvorbu hodnoty pro zákazníka
Marek Neuschl -
Hodnota pro zákazníka a hodnotová síť u chemicko-inženýrských služeb
Ladislava Rozumová -
Efektivnost zavedení nových služeb pro zákazníky
Eva Robošová -
Zvyšování hodnoty pro zákazníka u výrobků a služeb společnosti PRESSMONT, s.r.o.
Tomáš Štrobl -
Hodnota pro zákazníka
Zuzana Ryšavá