Bc. Patrik SZKANDERA
Diplomová práce
Generovaná 3D hra v Unity
Generated 3D game in Unity
Anotace:
Práce pojednává o vývoji 3D hry v herním enginu Unity 3D s generováním herních úrovní a za použití vlastních grafických prvků. V práci je popsán postup tvorby 3D modelů a implementace vybraných herních mechanizmů. Na závěr práce obsahuje krátkou herní příručku, která přináší dodatečné informace užitečné pro hráče.Abstract:
This thesis is about development of the 3D game in Unity 3D game engine with customly created 3D models and level generation. The work describes the process of creating 3D models and implementation of selected game mechanisms. It also contains a short game guide that provides additional useful information for players.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Martin Trnečka, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SZKANDERA, Patrik. Generovaná 3D hra v Unity. Olomouc, 2019. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Přírodovědecká fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Přírodovědecká fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Přírodovědecká fakultaMagisterský studijní program / obor:
Informatika / Aplikovaná informatika
Práce na příbuzné téma
-
Procedurálne generovanie 3D terénu s využitím marching cubes algoritmu pomocou GPU
Maroš Müller -
3D hra v engine Unity 3D
Jan Krejčí -
Vývoj 2D hry v herním enginu Unity3D
Petr Klouček -
Tvorba assetů počítačových her pro herní engine Unity 3D
Milan Horák -
3D tisk textilií
Nikola Kunzová -
Tvorba assetů pro hru pro herní engine Unity 3D
Jan Houžvička -
Tvorba 3D platformové hry pomocí Unity Visual Scripting
Ondřej Rykl -
VisualUV: Blender add-on for UV Mapping workflow
Samuel Bílek
Název
Vložil
Vloženo
Práva