Cílený marketing neziskové organizace s případovou studií Techmania Science Center – Bc. Lucie CVIKLOVÁ
Bc. Lucie CVIKLOVÁ
Master's thesis
Cílený marketing neziskové organizace s případovou studií Techmania Science Center
Targeted marketing of a non-profit organization with the case study Techmania Science Center
Abstract:
Předložená diplomová práce se zabývá cíleným marketing neziskové organizace s případovou studií Techmania Science Center. V práci je nejprve zpracován teoretický úvod do problematiky marketing management a představena vybraná společnost Techmania Science Center, o.p.s. V další části diplomové práce jsou představeny dosavadní cílové skupiny společnosti, kterými jsou rodiny s dětmi a školy a definováno …moreAbstract:
The submitted diploma thesis deals with the targeted marketing of a non-profit organization with the case study 'Techmania Science Center'. Firstly, the theoretical introduction is processed into the issue of marketing management, and the chosen organization 'Techmania Science Center' is introduced. In the following part there are introduced previous target groups of the organization, which are families …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2016
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Dita Hommerová, Ph.D., MBA
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
CVIKLOVÁ, Lucie. \textit{Cílený marketing neziskové organizace s případovou studií Techmania Science Center}. Online. Master's thesis. Plzeň: University of West Bohemia, Faculty of Economics. 2016. Available from: https://theses.cz/id/rd1cip/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
CVIKLOVÁ, Lucie. Cílený marketing neziskové organizace s případovou studií Techmania Science Center. Plzeň, 2016. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Marketing communications management of a confectionery company in the context of the Covid-19 pandemic
Anna Klimenko -
Event marketing a management vybraného podniku
Nikola Palivcová -
Destinační management a marketing města Pelhřimov
Jiří Matějka -
Event marketing management
Matěj Buďárek -
Analýza marketingové komunikace společností zaměřených na sportovní marketing a management
Nikola Mráčková -
Marketing Galerie Středočeského kraje v Kutné Hoře
Kristýna Kadlecová -
Segmentace trhu a vliv positioningu na chování zákazníka
Kateryna Ryzhuk -
Segmentace zákazníků e-shopu www.tiktakhodinky.cz
Gelatková Gelatková