Bc. Petra Bořková
Master's thesis
Veganství na prodej
Vegan for sale
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá aktuálními společenskými tématy, která zásadním způsobem mění chování zákazníků. Spojuje témata současných trendů životního stylu a chování konzumní společnosti s reklamou a marketingovými cíli. Hlavním cílem diplomové práce je prokázat, že veganství a jeho původní koncepce je v současné době postupně vnímáno mladou generací jako běžný životní styl. Dílčími cíli diplomové …viacAbstract:
The diploma thesis deals with current social issues that fundamentally change customer behavior. It combines topics of current lifestyle trends and consumer society behavior with advertising and marketing goals. The main goal of the diploma thesis is to prove that veganism and its original concept is currently gradually perceived by the young generation as a normal lifestyle. The partial goals of the …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 7. 2020
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/zq437/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 8. 2020
- Vedúci: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Ilona Toufarová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová