Martin Dvořák

Bachelor's thesis

Slevové servery jako marketingový nástroj v oblasti služeb

Discount servers as a marketing tool in public service
Anotácia:
Hlavním cílem bakalářské práce na téma „Slevové servery jako marketingový nástroj v oblasti služeb“ je zhodnotit výhody a nevýhody slevových portálů a jejich vliv na cestovní ruch. Má práce je rozdělena do tří částí. První teoretická část se zabývá základními otázkami marketingu a marketingového mixu. Druhá část práce je věnována analýze hotelové sítě Morris a využití jejich ubytovacích kapacit. Poslední …viac
Abstract:
The main aim of the bachelor thesis on "Discount servers as a marketing tool in the service sector" is to evaluate the advantages and disadvantages of discount portals and their impact on tourism. My work is divided into three parts. The first theoretical part deals with elementary questions of marketing and marketing mix. The second part analyzes Hotel Morris´s network and the use of its accommodation …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 6. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 9. 2015
  • Vedúci: doc. Ing. Josef Vlček, CSc.
  • Oponent: Ing. Věra Levičková, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v Praze

Institute of Hospitality Management in Prague

Bachelor programme / odbor:
Gastronomy, Hotel Management and Tourism / Hospitality Management