Slevové servery jako marketingový nástroj v oblasti služeb – Martin Dvořák
Martin Dvořák
Bakalářská práce
Slevové servery jako marketingový nástroj v oblasti služeb
Discount servers as a marketing tool in public service
Anotace:
Hlavním cílem bakalářské práce na téma „Slevové servery jako marketingový nástroj v oblasti služeb“ je zhodnotit výhody a nevýhody slevových portálů a jejich vliv na cestovní ruch. Má práce je rozdělena do tří částí. První teoretická část se zabývá základními otázkami marketingu a marketingového mixu. Druhá část práce je věnována analýze hotelové sítě Morris a využití jejich ubytovacích kapacit. Poslední …víceAbstract:
The main aim of the bachelor thesis on "Discount servers as a marketing tool in the service sector" is to evaluate the advantages and disadvantages of discount portals and their impact on tourism. My work is divided into three parts. The first theoretical part deals with elementary questions of marketing and marketing mix. The second part analyzes Hotel Morris´s network and the use of its accommodation …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 6. 2015
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/11287/vsh_b_b1/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 9. 2015
- Vedoucí: doc. Ing. Josef Vlček, CSc.
- Oponent: Ing. Věra Levičková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
DVOŘÁK, Martin. \textit{Slevové servery jako marketingový nástroj v oblasti služeb}. Online. Bakalářská práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/rd5t3t/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hotelnictví
Práce na příbuzné téma
-
Marketing služeb cestovního ruchu - potřeby poskytovatelů ubytování a nabídka agentur
Tomáš Mosinger -
Marketingový proces obchodnej spločnosti
Renata Gräffingerová -
Eliminace rizik nákupu na slevových serverech
Eliška Bouchalová -
Analýza slevových serverů typu Groupon.com
Daniel Nedvídek -
Slevové servery jako nový nástroj marketingové komunikace
Martina CHAROUZKOVÁ -
Slevové servery a analýza jejich podnikatelskéhomodelu
Michal Kovár -
Umístění slevového serveru na Facebook pro zvýšení uživatelského komfortu
Jakub BRABLÍK -
Ekonomické rozhodování prodávajících na slevových serverech
Ivana Škodová