Eva TISOTOVÁ

Bakalářská práce

Online prodej potravin v ČR

Online food sales in the Czech Republic
Anotace:
Tato práce se zabývá marketingovou komunikací vybraných online prodejců potravin. Cílem této práce je analyzovat marketingovou komunikaci vybraných online prodejců potravin z pohledu spotřebitele. Teoretická část definuje pojmy spojené s e-commerce a pojednává o výhodách a nevýhodách online nakupování z hlediska spotřebitele i prodejce. Empirická část se zabývá analýzou marketingové komunikace prodejců …více
Abstract:
This thesis deals with the marketing communication of selected online food retailers. The aim of this thesis is to analyze the marketing communication of selected online food retailers from the consumer's perspective. The theoretical part defines the concepts associated with e-commerce and discusses the advantages and disadvantages of online shopping from the perspective of both the consumer and the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2023
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Edita Hirschauová

Citační záznam

Jak správně citovat práci

TISOTOVÁ, Eva. Online prodej potravin v ČR. Plzeň, 2023. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/

ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI

Fakulta ekonomická

Bakalářský studijní program / obor:
Marketingové řízení / Marketingové řízení