Bc. Markéta SOUKUPOVÁ

Bachelor's thesis

Využití event marketingu pro podporu interní komunikace v organizaci

Use event marketing to promote internal communication within the organization
Abstract:
Tato bakalářská práce se věnuje event marketingu jako nástroji pro podporu interní komunikace ve firmě. Jejím cílem je představit event marketing, zhodnotit možnosti realizace eventů externí specializovanou firmou popřípadě interními zdroji a ve vybrané firmě provést dotazníkové šetření a zhodnotit realizované eventy a jejich vnímání zaměstnanci. V teoretické části bakalářské práce je popsána interní …more
Abstract:
This bachelor thesis focuses on event marketing as a means of promoting internal communication within the company. Its aim is to present the event marketing, assess the possibility of running a company specialized in event´s external or internal sources and the selected firm to survey and evaluate the implemented events and their perceptions of employees. The theoretical part describes the internal …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 5. 2011
Accessible from:: 1. 1. 2099

Thesis defence

  • Date of defence: 3. 6. 2011
  • Supervisor: Ing. Dita Hommerová, Ph.D., MBA

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

SOUKUPOVÁ, Markéta. Využití event marketingu pro podporu interní komunikace v organizaci. Plzeň, 2011. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 13. 05. 2011

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na
http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/