Komunikační strategie informačního centra EUROPE DIRECT České Budějovice – Mgr. Lucie ZÍKOVÁ
Mgr. Lucie ZÍKOVÁ
Master's thesis
Komunikační strategie informačního centra EUROPE DIRECT České Budějovice
Communication strategy of information centre EUROPE DIRECT České Budějovice
Abstract:
Téma této diplomové práce vychází nejen z potřeby efektivnější propagace informačního centra EUROPE DIRECT v Českých Budějovicích, ale také z praktických zkušeností autorky této práce, která sama působila několik let jako jeho externí spolupracovnice. Jejím záměrem bylo co nejefektivněji pomoci cílenými radami z oblasti komunikace ke zlepšení informovanosti občanů o možnostech spolupráce s tímto informačním …moreAbstract:
Topic of my dissertation results not only from need of more effective propagation of info centre EUROPE DIRECT in České Budějovice but from author's practical experience, who worked for few years as external co-worker. Her aim was to help with her knowledge as much as possible to improve citizens' awareness of possibilities to co-operate with info centre and the existence at all. The aim of dissertation …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2008
Identifier:
7571
Thesis defence
- Date of defence: 2. 6. 2008
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ZÍKOVÁ, Lucie. \textit{Komunikační strategie informačního centra EUROPE DIRECT České Budějovice}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2008. Available from: https://theses.cz/id/rdn57i/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
ZÍKOVÁ, Lucie. Komunikační strategie informačního centra EUROPE DIRECT České Budějovice. Zlín, 2008. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 25. 04. 2008
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and communication studies / Marketing communications
Theses on a related topic
-
Využívání public relations v marketingové komunikaci organizace Microdis Electronics s.r.o.
Karolína Matějková -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Andrea Straková -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Využití nástrojů Public relations ve vybrané společnosti
Veronika Krajčová -
Využití public relations ve firemní komunikaci
Kateřina Hypšová -
Role public relations v marketingové komunikaci firmy Office Depot, s.r.o.
Jan Švarc -
Public relations ve zvolené firmě
Kristina Tasková -
Public Relations strategie ve společnosti Porsche Inter Auto CZ
Anna Gruberová