Komunikační strategie informačního centra EUROPE DIRECT České Budějovice – Mgr. Lucie ZÍKOVÁ
Mgr. Lucie ZÍKOVÁ
Master's thesis
Komunikační strategie informačního centra EUROPE DIRECT České Budějovice
Communication strategy of information centre EUROPE DIRECT České Budějovice
Anotácia:
Téma této diplomové práce vychází nejen z potřeby efektivnější propagace informačního centra EUROPE DIRECT v Českých Budějovicích, ale také z praktických zkušeností autorky této práce, která sama působila několik let jako jeho externí spolupracovnice. Jejím záměrem bylo co nejefektivněji pomoci cílenými radami z oblasti komunikace ke zlepšení informovanosti občanů o možnostech spolupráce s tímto informačním …viacAbstract:
Topic of my dissertation results not only from need of more effective propagation of info centre EUROPE DIRECT in České Budějovice but from author's practical experience, who worked for few years as external co-worker. Her aim was to help with her knowledge as much as possible to improve citizens' awareness of possibilities to co-operate with info centre and the existence at all. The aim of dissertation …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2008
Identifikátor:
7571
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2008
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ZÍKOVÁ, Lucie. \textit{Komunikační strategie informačního centra EUROPE DIRECT České Budějovice}. Online. Diplomová práca. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Faculty of Multimedia Communications. 2008. Dostupné z: https://theses.cz/id/rdn57i/.
Jak správně citovat práci
ZÍKOVÁ, Lucie. Komunikační strategie informačního centra EUROPE DIRECT České Budějovice. Zlín, 2008. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 25. 04. 2008
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / odbor:
Media and communication studies / Marketing communications
Práce na příbuzné téma
-
Využívání public relations v marketingové komunikaci organizace Microdis Electronics s.r.o.
Karolína Matějková -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Andrea Straková -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Využití nástrojů Public relations ve vybrané společnosti
Veronika Krajčová -
Využití public relations ve firemní komunikaci
Kateřina Hypšová -
Role public relations v marketingové komunikaci firmy Office Depot, s.r.o.
Jan Švarc -
Public relations ve zvolené firmě
Kristina Tasková -
Public Relations strategie ve společnosti Porsche Inter Auto CZ
Anna Gruberová