Analýza nákupního chování na trhu s hudebními nástroji – Daniel Cudrák
Daniel Cudrák
Diplomová práce
Analýza nákupního chování na trhu s hudebními nástroji
Buying Behaviour Analysis on the Musical Instruments Market
Anotace:
Cílem mé diplomové práce byla analýza nákupního chování zákazníků na trhu s hudebními nástroji, nalezení hlavních znaků nákupního chování zákazníků na daném trhu, co by mělo pomoci společnostem prodávajícím hudební nástroje soustředit speciální nabídku ušitou na míru právé daným skupinám zákazníkú. Marketingový výzkum byl zdrojem primárních dat, která jsem získal od hudebníků formou dotazování. Teoretická …víceAbstract:
The aim of my thesis was buying behaviour analysis on the musical instruments market, to find main features of the buying behavior of customers on that market, to help companies selling musical instruments to focus special offer tailor-made to the customer groups. Marketing research was the source of primary data, which I received from musicians with form of questioning. Teoretical part focuses on …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2012
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/91002
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2012
- Vedoucí: Petra Krbová
- Oponent: Martina Gecíková
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Consumer Behavior in the Sharing Economy – Airbnb Consumer Adoption Factors
Leonor de Almeida Santos Sobreira -
Attitudes towards sustainability: consumer behaviour of Generation Z in tourism
Valeriya Alexanderova -
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova -
Online impulsive buying behaviour in India
Swaroop Muralinathan -
Consumer Buying Behaviour
Tanvi Raval -
Influencer effect on consumer buying behaviour in Turkey
Gulden Kuru Ipek -
Influence of social groups on consumer buying behaviour in Ghana
Juana Asamoah Buabeng -
The factors influencing consumer buying behaviour in Indian Civil Aviation Industry
Somya Bhatnagar