Zuzana Mynářová

Bachelor's thesis

Vnímaní influencer marketingu na sociální síti Instagram se zaměřením na lifestyle

Perception of influencer marketing on the social network site Instagram in the area of lifestyle
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá trendem využívání lifestyle influencerů na sociální síti Instagram jako prostředek marketingové propagace a celkové vnímání trendu influencerů. Teoretická část je zaměřena na marketingovou komunikaci, komunikační mix, influencer marketing a sociální sítě. Praktická část využívá kombinaci kvalitativních a kvantitativních výzkumných metod. U kvalitativních metod jsou realizovány …more
Abstract:
he bachelor's thesis deals with the trend of using lifestyle influencers on the Instagram social network as a means of marketing promotion and the overall perception of the influencers trend. The theoretical part is focused on marketing communication, communication mix, influencer marketing and social networks. The practical part uses a combination of qualitative and quantitative research methods …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 5. 2021

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Denis Drexler, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta