MgA. Alena Řezníčková

Bakalářská práce

Marketingová komunikační strategie festivalu vážné hudby

Marketing Communications Strategy of a Classical Music Festival
Anotace:
Anotace Bakalářská práce Marketingová komunikační strategie festivalu vážné hudby se zabývá ve své teoretické části marketingovou komunikací a tvorbou komunikační strategie s ohledem na hudební sféru. Další části jsou zaměřeny na komunikační mix festivalu vážné hudby Hudba v zahradách a zámku. Dochází k charakteristice prostředí s ohledem na potřeby výzkumu a navržení komunikační strategie a následně …více
Abstract:
Annotation Diploma thesis “Marketing Communications Strategy of a Classical Music Festival” deals with the theory of marketing communications and designing of a communications strategy with emphasis on the music non-profit sphere. Next parts are concerned with the marketing communications mix of the classical music festival Music in the Gardens and the Chateau. The environment of the festival is analysed …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 6. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 21. 6. 2011
  • Vedoucí: Ing. Kristýna Štěpánková
  • Oponent: PhDr. Vladimír Hřebíček

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Janáčkova akademie múzických umění v Brně, Hudební fakulta
https://is.jamu.cz/th/g3dso/

Janáčkova akademie múzických umění v Brně

Hudební fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Hudební umění / Hudební manažerství